חדרי קירור למטבחים מוסדיים

חדרי קירור למטבחים

חדרים קרים לתעשיית המזון והמשקאות, כמו גם בחנויות מכולת ומסעדות, משמרים את האוכל בפנים באותה צורה שבה עושה מקרר מטבח. הענף שאתה קונה עבורו ישפיע על פתרון האחסון הקר שתבחר, ועל התכונות של חדר הקור שהכי שימושי עבורך. למספר תעשיות, כמו מזון ותרופות, יש סטנדרטים מדויקים להיגיינה ולמניעת זיהום, מה שהופך חדר קר לקל לניקוי וקל לתחזוקה לצורך.

חדרי קירור למטבחים מוסדיים

במטבחים מוסדיים בהם יש תעבורה גבוהה של מוצרי מזון הדורשים קירור והקפאה ואלפי עובדים מסתמכים עליהם, אין מקום לטעויות וחדרי הקירור וההקפאה המיועדים לכך חייבים להיות בטיחותיים, חזקים ועמידים, וכן לעמוד בכל תקנות הבריאות וכמובן להיות חסכוניים ויעילים ללא דופי.

חדרי קירור הטובים במשק – חברת ניק מערכות

חברת ניק מערכות בעלת ניסיון רב בתחום ותשמח לייצר עבורכם את חדרי הקירור וההקפאה המושלמים וכן חדרים נקיים במחירים הטובים ביותר. אנו מביאים את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בשוק ובונים בהתאמה אישית כל חדר קירור אפשרי למגוון צרכים כאשר מטבחים מוסדיים גדולים, נהנים מחדרי הקירור שבנינו בהתאמה מלאה לצרכי המקום.

לפרטים נוספים על התקנה ועלות של חדרי קירור מסחריים לכל מבנה ובכל גודל התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר וייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות. מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטים.

עמידה בכל תקני הבטיחות והביקורת ותקן ISO. מחירים נוחים למזמינים דרך האתר, צרו קשר עכשיו!

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן