חדר קירור למכירה

חדר קירור תעשייתי הוא פתרון מעולה ואידיאלי לאחסון קר, עבור עסקים שחייבים לקרר או לצנן כמויות גדולות של מלאי, כולל מזון, תרופות, שרתי IT וציוד מחשוב, מוצרים וחומרים אחרים. איחוד שטח האחסון הקר של מקררים רבים לתוך חלל אחד, יאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים, שטח זמין נוסף, חסכון באנרגיית החשמל ונגישות קלה למוצרים.

איך עובד חדר קירור למכירה?

חדר קירור עובד באותה צורה שבה עובר מקרר ביתי, בידוד שטח ושימוש ביחידות קירור מיוחדות על מנת להוריד את טמפרטורת הפנים לרמה מסוימת, שצוינה על ידי תרמוסטט. באופן כללי, יחידות הקירור פועלות באמצעות חילופי חום, כאשר אוויר נשאב ליחידה, מקורר באמצעות כימיקלים, ואז יוצא בלחץ על מנת לשהות בחדר הקירור ולהוריד את הטמפרטורה הכללית. 

טמפרטורת החדר תנוטר על ידי התרמוסטט, במידה והטמפרטורה גבוהה מדי או נמוכה מדי, יישלח אות ליחידת הקירור שתתאים את התפוקה בהתאם.

חשיבות הבידוד

הבידוד בחדר הקירור הוא אחד המרכיבים המרכזיים והחשובים ביותר בחדרי הקירור. הבידוד למעשה מונע מהחדר הקר להפוך לחם באמצעות משיכת חום מהסביבה החיצונית שלו, עד שהוא ישווה לטמפרטורה החיצונית. ללא בידוד, החום יחלחל פנימה ויאלץ את יחידת הקירור לעבוד קשה יותר כדי לשמור על הקור. 

כניסת אוויר חם תגדיל מאוד את צריכת החשמל ועלולה לגרום לשריפה. הבידוד כולל קירות, ריצוף מבודד, כמו גם תקרות ודלתות מבודדות. בנוסף לחיסכון באנרגיית החשמל, בידוד החדר יגן וישמור גם על הסחורה המאוחסנת בו.

חדרי קירור למכירה עם ניק מערכות

מחפשים חדרי קירור למכירה?  הגעתם למקום הנכון! חברת ניק מערכות היא החברה המובילה בתחום, בעלת ניסיון עשיר בתכנון, ייצור והתקנה של חדרי קירור והקפאה לחברות מובילות במשק לכל מטרה, חדרי קירור למסעדות, מטבחים מוסדיים, לענף החקלאות ועוד.

החברה הינה בעלת מעל 20 שנות ניסיון ואנשי המקצוע הטובים והמנוסים בתחום אשר יחד עם הלקוח ודרישותיו בונים את חדרי קירור איכותיים, עמידים והחסכוניים ביותר בהתאמה אישית לכל מבנה ולכל חלל. לפרטים נוספים חייגו עכשיו או צרו קשר ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות ללא עלות.

השירותים של חברת ניק מערכות כוללים:

  • חדרים נקיים לתעשייה
  • מערכות מיזוג אוויר תעשייתי
  • צ'ילרים תעשייתיים
  • משאיות קירור
  • שירות ייבוא
  • מכירה והשכרה של הגנרטורים הטובים בעולם תוצרת גרמניה
  • אספקה ישירה של מדחסי אוויר לתעשייה
  • מדחסים בורגיים
  • מדחסים ללא שמן
  • מייבשי אוויר דחוס
  • מערכות אוויר דחוס

לפרטים נוספים ותיאום חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני.

מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות, משאיות קירור ועוד מוצרים בתחום הקירור לתעשייה ולמוסדות ציבוריים, תעשייתיים, עסקיים ופרטיים. מחירים נוחים ושירות ללא תחרות כולל תמיכה טכנית של עשרים וארבע שעות ביממה 24/7.

גלשו עכשיו באתר לכלל השירותים שהחברה מציעה והשאירו פרטים בטופס לגבי פרויקט רלוונטי הקשור לחדרי קירור, בנייה, תיקון וכדומה. היעזרו במחשבון 'עלות משוערת לחישוב חדר הקירור' ובמחשבון 'חישוב משוער של תפוקת הקירור לחדר קירור' בהתאם למידות הרצויות לכם.

מחפשים חדרי קירור למכירה? לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ חייגו עכשיו לטלפון 03-7707131 ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

 

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן