ההכנות שיש לבצע כשמובילים מקפיא

ההכנות שיש לבצע כשמובילים מקפיא

אם אתם צריכים להוביל מקפיא מדירה אחת לדירה אחרת, עליכם לנקוט מספר צעדים לפני שהמוביל יוכל להוריד את המקפיא אל משאית ההובלה. במאמר הבא נסביר שלב אחר שלב איך מבצעים הובלת מקפיא בצורה נכונה.

ריקון המקפיא מפריטי מזון

אחד הדברים הכי חשובים לפני שמבצעים הובלה של מקפיא הוא ריקון של המקפיא ממוצרים. בעת ההובלה המקפיא לא יהיה מחובר לחשמל ולכן לא יוכל לקרר את הדברים שיש בתוכו. מעבר לכך, כאשר המקפיא עמוס בדברים, הוא יותר כבד ויהיה קשה להוביל אותו.

ריקון המקפיא הוא הכרחי כדי למנוע מהפריטים שבתוכו להתקלקל. מומלץ להתחיל לסיים את כל המוצרים שבתוך המקפיא טרם ההובלה ולא לרכוש בכמויות כדי לא לאגור פריטים שלא יהיה לכם איפה לקרר אותם ביום ההובלה.

ניתוק המקפיא מהחשמל

לפני שאתם מזמינים חברת הובלות לכל סוגי ההובלות, גם להובלה של מקפיא, חשוב לנתק אותו מהחשמל ולהשאיר למספר ימים את הדלת פתוחה עד שהוא מגיע לייבוש מלא של שכבת הקרח הדקה שבו. מומלץ לנגב אותו במטלית יבשה לפני יום ההובלה כדי למנוע מצב של נזילות. את הפעולות האלו מומלץ לבצע כשלושה ימים לפחות לפני יום ההובלה.

ניקוי המקפיא

השלב השלישי הוא ניקוי של המקפיא. המקפיא עשוי להתלכלך מפריטים דביקים כמו גלידה וכדומה. חשוב לנקות אותו לפני שהמוביל מגיע ומוריד אותו למשאית ההובלה. כמו כן, יהיה לכם הרבה יותר נעים להכניס אל הדירה החדשה מקפיא נקי שאפשר להשתמש בו באופן מיידי. הניקוי של המקפיא אינו מסובך וניתן לבצע זאת עם מעט סבון כלים וניגוב בעזרת מטלית לחה.

הדבקה או קשירה של הדלתות

לאחר שהמקפיא נקי ויבש והוא כבר לא מופעל, זה הזמן לעבור לשלב האריזה. ברור שאנו לא אורזים אותו בארגז כמו פריטים אחרים בבית, אך כן יש לבצע מספר פעולות שיאפשרו הובלה פשוטה מבלי שהוא יינזק בדרך.

יש לקחת נייר דבק עבה וחזק או חבל ולסגור באמצעותם את הדלתות לגוף המקפיא. בדרך הזו, המובילים יוכלו להעביר את המקפיא ביחידה אחת אל המשאית, בין אם הם מורידים אותו דרך מעלית הבניין או דרך המנוף.

מובילים מנוסים יעטפו את המקפיא גם עם בדים או ניילון פצפצים כדי למנוע ממנו פגיעות במהלך ההובלה.

את פעולות ההדבקה, הקשירה והעטיפה של המקפיא, כדאי לבצע באמצעות המובילים שהם מקצועיים ומנוסים ויודעים מה נכון לעשות כדי לשמור על המקפיא שלכם בצורה הטובה ביותר. הם כבר יגיעו עם כל האביזרים ויבצעו זאת בדירה שלכם, עליכם רק לדאוג שהמקפיא יהיה מוכן לכך מבחינת ריקון וניקיון.

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן