חדרי קירור:יצור, תכנון ובניית חדרי קירור

ייצור חדרי קירור

החדרים הקרים עונים על הצרכים של עסקים וחברות, והוכחו כאמינות באופן יוצא דופן בשמירה על איכותם ואמינותם של מוצרים בתאי הקירור. ניתן להשתמש בחדרים קרים אלה למגוון יישומים, הכוללים אחסון קר למוצרי זרע וחקלאות, תוספי תזונה ועוד. בנוסף, על מנת לשמור על נקודת טל נמוכה ולמנוע הצטברות קרח על מוצרים או משטחים, כל חדר קירור מגיע עם תא ייבוש או מסיר לחות מבוסס קירור.

מה זה חדר קירור?

תא או חדר קירור הוא מעין מחסן בו נוצרת באופן מלאכותי טמפרטורה ספציפית. זה בדרך כלל מיועד לאחסון מוצרים בסביבה מותאמת, מתחת לטמפרטורה שבחוץ. הקירור למעשה מאט תהליכים כימיים וביולוגיים במזון, ושולט בהדרדרות ואובדן האיכות. באמצעות האחסון ניתן להאריך את חיי המזונות הטריים המתכלים כמו בשר, דגים, פירות וירקות, כמה ימים על ידי קירור וכמה חודשים על ידי הקפאה.

בנוסף לתעשיות המזון והתרופות, חדרי קירור ממלאים תפקיד חשוב בפיתוח תעשיות הדורשות פרמטרים של איכות קפדניים מאוד. חדרי קירור משמשים גם למוצרים הנדסיים, כמו למשל אחסון כימיקלים בטמפרטורה אידיאלית למטרת עיבוד או האטת תגובות כימיות.

צרו קשר ונשוב בהקדם

ייצור חדרי קירור עם ניק מערכות​

החברה מספקת את השירותים הללו בתחום הקירור וההקפאה למגוון גופים פרטיים ומוסדיים מוכרים במשק הישראלי:

  • תכנון ובנייה בסטנדרט בינלאומי
  • עמידה בתקני בטיחות ובנייה מחמירים ובעלת תקן ISO
  • אחריות מלאה, שירות ותחזוקה, שירות טכני 24/7 באתר
  • שירות חידוש ושיפוץ של חדרי קירור והקפאה ישנים

תכנון ובניית חדרי קירור

בקרת טמפרטורה נכונה היא חיונית לשמירה על איכות התוצרת הטרייה. על ידי הקמה ותחזוקה של חדרי קירור, עסקים רבים יכולים להפחית משמעותית את העלות שכוללת של חדרי הקירור בעסק שלהם.

חשיבות התכנון הנכון

לתכנון נכון ישנם יתרונות רבים, הבולטים שביניהם זה החיסכון בזמן, כסף ומקום וכמובן גם הנגישות של החדרים בהתאמה לעסק. בנוסף לחיסכון בעלויות, תכנון נכון ומוקדם יאפשר לכם להתאים את מתקני הקירור לצרכים האישיים והספציפיים שלכם. בנוסף, התכנון יבטיח לכם את יעילותם של מתקני הקירור.

בניית חדרי קירור והקפאה בהתאמה אישית עם ניק מערכות

ניק מערכות בע"מ הינה החברה המובילה בישראל בתחומי תכנון והקמה של מערכות חשמל, קירור ומיזוג אוויר, אוויר דחוס, חדרים נקיים ומכירה והשכרת גנרטורים לתעשייה ולשוק הפרטי. 

חברתנו מתמחה בתכנון ובניית חדרי קירור והקפאה לתחומיי ההסעדה (מסעדות), מחסני מזון בתחום החקלאות וכן לתחום הפארמה כגון מעבדות ומחסני תרופות וחירום. ניק מערכות עובדת ע"פ התקנים המחמירים של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי החל משלב התכנון ועד גמר ביצוע ומסירת החדר ללקוח לשביעות רצונו, ומציבה רף שירות ומקצועיות גבוה בענף.

חדרי הקירור וההקפאה בבניית ניק-מערכות מספקים ללקוחות נכס תפעולי יעיל וחסכוני בצריכת אנרגיה לאורך שנים, וברמת שירות ותחזוקה ללא מתחרים!

חברתנו מספקת את השירותים הבאים בתחום הקירור וההקפאה לגופים פרטיים ומוסדות ממשלה:

  • תכנון מקצועי ובנייה בסטנדרט גבוהה
  • עמידה בתקנים מחמירים של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי
  • אחריות , שירות ותחזוקה
  • חידוש ושיפוץ חדרי קירור והקפאה ישנים

מוצרים לאחסון בחדרי קירור

  • פירות/ירקות/פרחים
  • עוף טרי/בשר/דגים
  • תרופות וחומרים רפואיים
  • גבינות/ביצים

מחירון חדרי קירור

מתעניינים בחדרי קירור לעסק שלכם ולא יודעים כמה זה אמור לעלות לכם? הגעתם למקום הנכון. חדר הקירור בבתי עסק רבים הינו בין החללים המרכזיים והמשמעותיים ביותר. חדר קירור שתוכנן ונבנה היטב יפיק לכם תועלת רבה לאורך זמן. רגע לפני שאתם מחליטים מהו התקציב שלכם, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים.

חדרי קירור ברמה גבוהה במחיר הוגן

כאמור לעיל, חדר הקירור בבית עסק הוא לרוב יהיה החלל המשמעותי ביותר בעסק, כמו גם ההוצאה הראשונית הגדולה, לצד הוצאות אחזקה שוטפות. 

על מנת לחשב את תפוקת הקירור של חדר קירור, צירפנו עבורכם מחשבון לחישוב משוער:

חישוב משוער של תפוקת הקירור לחדר קירור

מידות חיצוניות של החדר במטרים

על הערך להיות מעל - 0
על הערך להיות מעל - 0
על הערך להיות מעל - 0
מ 20- עד 30+
תפוקת הקירור הינה משוערת. למידע מדוייק יותר, יש ליצור איתנו קשר טלפוני.

מה צריך לקחת בחשבון בתכנון נכון של חדר קירור ועלותו?

על מנת לדעת מהי העלות של הקמת חדר קירור, עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים פרמטרים עיקריים. אחד הפרמטרים החשובים הינו מיקומו של החדר, האם הוא נמצא בתוך המבנה או מחוצה לו, האם החדר נמצא בסמוך למקור המפיץ חום כמה למשל מטבח. 

גורם נוסף שעליכם לקחת בחשבון הינו החומר ממנו חדר הקירור יהיה עשוי, כלומר התקרה, הקירות והרצפות. חדר קירור איכותי הוא כזה המבודד לגמרי מכל כיוון, לא רק הקירות והתקרה, אלא גם התקרה. הבידוד הוא קריטי לתפוקה יעילה יותר ולחיסכון משמעותי באנרגיית חשמל.

איך מקימים חדר קירור בצורה חכמה?

על מנת לנצל את כל היתרונות של חדר קירור איכותי, עליכם לדעת מספר דברים שאין להקל בהם ראש. ככל שתהיו סבלניים יותר תכנון והקמת חדר קירור, ותקשיבו למומחים- תחסכו זמן וכסף ותקלות מפתיעות. ראשית, על הקירות להיות בעלי עובי מסוים, ואילו החומר שבתוכם צריך להיות דחוס בהתאמה מלאה להפסדי החום הנוצרים עם צפיפות חומר מספקת.

שנית, עליכם לקחת בחשבון את מיקומם של יחידות העיבוי. יחידות העיבוי הן למעשה היחידות החיצוניות אשר פולטות חום, זאת מהסיבה שככל שהנערכת תפלוט חום בצורה טובה ונכונה יותר, כך גם קליטת החום תהיה טוב יותר בחלל הקירור, מה שיפחית משמעותית את צריכת החשמל ויאריך את חיי המערכת ואת חיי המדחס. מדחס שומר על איכותו כאשר הוא מתפקד בלחצים הנכונים.

חדרי קירור עם ניק מערכות

ניק מערכות בע"מ הינה החברה המובילה בישראל בתחום הבנייה וההקמה של מערכות מיזוג, חדרי קירור והקפאה, מערכות אוויר דחוס בחדרים סטריליים. החברה הוקמה על ידי מהנדס קירור ומיזוג ומהנדס חשמל, בעלי למעלה מ-20 שנות ניסיון. 

להצעת מחיר להקמת חדר קירור בהתאם לצרכים ולתנאים שצוינו ואחרים, חייגו עכשיו למספר 03-7707131 לייעוץ הטוב ביותר בתחום. במהלך הייעוץ נבחן את האפשרויות העומדות ביניכם תוך שימת דגש על הצרכים, והיעילות של חדר הקירור בבית העסק שלכם. 

ביחד נייצר תכנית פעולה לייצור חדרי הקירור הטובים ביותר והחסכוניים ביותר שיעניקו לכם יכולת קירור יציבה לאורך זמן עם בקרת טמפרטורות ואטימות גבוהה לקירור מיטבי ואיכותי, בכל מקום בו תבחרו למקם את החדר בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בתחום.

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן